בניית ציפורניים של ביו סקלפצ'ר

ביו סקלפצ'ר היא חברה שמשווקת מוצרים וחומרים ללק ג'ל.
למעשה מדובר בחברה חלוצה שבשנת 1988 היתה הראשונה להציג לעולם את הלק ג'ל – לק איכותי וקבוע שמהווה גימור לכל טיפול של בניית ציפורניים.

לשמור על הציפורן הטבעית

אנחנו נעשה לביו סקלפצ'ר עוול אם נסכם את פועלה כמותג חדשני בתחום בניית הציפורניים, כי החברה פועלת בפילוסופיה הרבה יותר רחבה והוליסטית ואינה מסתפקת בפיתוח ושיווק של חומרי גלם מעולים אלא לוקחת אחריות על המשך הדרך ופועלת כמקור ידע וכגורם שמציב את הסטנדרטים לשוק כולו.
כאשר אנחנו מדברים על סטנדרטים חשוב להזכיר שיש כמה גישות שונות בתכלית בתחום בניית הציפורניים.
חלק מהגישות מקטינות מהחשיבות של השמירה על הציפורן הטבעית ומבחינתן התוצאה הסופית היא חזות הכול, גם כאשר המחיר הוא פגיעה בבריאות הציפורן.
הגישה של ביו סקלפצ'ר היא גישה שיקומית טיפולית שנועדה לא רק להשיג מראה ציפורניים זוהר אלא גם לשמור על בריאות הציפורן, להימנע מזיהומים ובמקרה הצורך לשקם ציפורן פגועה ופגומה.

סטנדרטים מוקפדים

כדי לשמור על הסטנדרטים משווקת ביו סקלפצ'ר את החומרים רק באמצעות מטפלים שעברו הסמכה על ידיה, התחייבו לעבוד בסטנדרט הטיפולי שלה ולדבוק בפרוטוקול הייחודי שפיתחה.
לפי שיטת ביו סקלפצ'ר כל טיפול יתחיל במניקור מקצועי ובלתי פולשני שגם מהווה כלי אבחון במקרה של בעיות ציפורניים ועל פיו יותאם לכל מטופלת בסיס הלק ג'ל המתאים ביותר עבורה.

שתפו את המאמר

פוסטים נוספים

צרו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן